• 0
  • cytuj |

  • Wyobraź sobie, że otrzymujesz wehikuł czasu, który pozwala Ci przenieść się do roku 1933.
    Wyobraź sobie, że możesz wcielić się w przywódcę dowolnego kraju i pokierować nim przez kolejne 20 lat.
    Bitter Glory, pozwala się przenieść w czasy gdy cały świat otrząsał się z szoku jakim był wielki kryzys. W czasy gdy przyszłość była wielką niewiadomą, w czasy gdy nastąpiło starcie wielkich ideologii i wielkich państw tego świata.
    Bitter Glory pozwala Ci stanąć na czele zarówno mocarstwa jak i niewielkiego kraju w Ameryce Łacińskiej. Co zrobisz później zależy tylko od Ciebie.
    To wszystko i wiele więcej za jakiś czas.
    W tej chwili to od Ciebie zależy czy chcesz wziąć udział w tworzeniu tej gry. Jesteśmy grupą pasjonatów i zapaleńców zapatrzonych w dzieła firm Matrix Games, Paradox czy SSI, którzy postanowili stworzyć solidną i rozbudowaną grę strategiczną o której możesz poczytać na www.bitterglory.com
    Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy grafików 2D/3D oraz programistów C++.
    Jeśli chciałbyś mieć udział w tworzeniu gry i dzieleniu zysków napisz do nas:
    w tym temacie,
    na adres wspolpraca[at]bitterglory.com ,
    na forum www.wastelands-interactive.com

    Pozdrawiam,
    doomtrader

    [ Dodano: 2007-12-13, 23:26 ]
    Z okazji nadchodzących świąt zespół Wastelands Interactive ma dla was niespodziankę.

    Dla wszystkich tych, którzy potrzebują czasem odetchnąć od dowodzenia armiami lub po prostu chcą pograć kilka chwil, przygotowaliśmy Bitter Glory Memory.

    Jest to gra logiczna ćwicząca pamięć i od pewnego momentu także refleks.
    Gra jest w pełni darmowa i może być przekazywana najrozmaitszymi kanałami.
    Możecie umieszczać ją na forach, serwerach, dajcie bratu, sisotrze, mamie, tacie, weźcie do pracy, szkoły i gdzie tylko Wam przyjdzie do głowy.

    Oczywiście miło nam będzie jeśli wskażecie twórców czyli ekipę Bitter Glory.

    Gra posiada wbudowany instalator i do sprawnego funkcjonowania wymaga zainstalowanego .net2.0
    Miłej gry.

    Grę znajdziecie w sekcji Download na naszej stronie www.bitterglory.com



    d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e
  • 0
  • cytuj |

  • Witam serdecznie

    Zespół Wastelands Interactive poszukuje grafika 3D do robienia modeli sprzętu wojskowego. Pieczę nad kandydatami będzie sprawował nasz główny grafik - Scytth.

    Preferowane umiejętności:
    1.Znajomość odpowiednich programów graficznych
    2.Umiejętność pracy w zespole
    3.Umiejętność pracy on-line
    4.Mile widziane doświadczenie w rysowaniu sprzętu wojskowego

    Jeśli jesteś żądny nowych wyzwań, chcesz powiększyć swoje doświadczenie, a nade wszystko chciałbyś mieć swój udział w tworzeniu fenomenalnego projektu gry, która zrewolucjonizuje segment gier strategicznych o II wojnie światowej a także czujesz że „rysowanie”  pojazdów wojskowych jest tym co może sprawić Ci satysfakcję to nie zwlekaj i napisz do nas na adres: wspolprac[at]bitterglory.com

    Nie zwlekaj i podejmi to wyzwanie a nie pożałujesz!

    Więcej informacji o projekcie pod adresem http://www.bitterglory.com/ i na forum http://www.wastelands-interactive.com

    Jeśli jesteś zainteresowany/a napisz na wspolpraca[at]bitterglory.com

    --------------------------------------------------------------------

    A teraz pozwolę sobie napisać nieco o samej grze - Bitter Glory

    Cel jaki nam przyświeca są bardzo proste - stworzyć grę strategiczną rozgrywającą się w czasach Drugiej Wojny Światowej.
    Głównym założeniem jest umożliwienie graczowi objęcia jak największej kontroli nad kierowanym przez siebie państwem. Zarówno w sferze polityki, ekonomii oraz oczywiście wojskowości. Gracz obejmując kontrolę nad danym krajem będzie miał możliwość zajmowania się wszystkimi tymi dziedzinami lub tylko ich częścią.

    Najważniejsze cechy gry to:

        * czas gry: 1933-1950+
        * swobodny upływ czasu, aktywna pauza, regulacja szybkości gry
        * heksagonalna mapa świata oparta na zdjęciach satelitarnych NASA, zawierająca typ terenu, strefy klimatyczne, rejony geograficzne (około 5000!), drogi, koleje oraz informacje gospodarce - łącznie 170 tys. heksów!
        * skalowane jednostki lądowe (ilość ludzi, kompanii, pojazdów dział) i lotnicze (ilość samolotów)
        * okręty od kutrów torpedowych do pancerników
        * przebudowywanie istniejących okrętów
        * możliwość tworzenia własnej organizacji jednostek lub używania historycznych wzorców
        * projektowanie własnych pojazdów, samolotów, statków lub korzystanie z wzorców historycznych
        * zbilansowany system walki
        * rozbudowany system liczenia parametrów jednostek
        * 4 stopniowa struktura dowodzenia lądowego
        * uzupełnienia jednostek w postaci konkretnych sprzętów, które trzeba wyprodukować
        * rozbudowane tło historyczne
        * “co byłoby gdyby?” - alternatywny rozwój wypadków wraz z konsekwencjami
        * rozbudowany i zarazem prosty w obsłudze model dyplomacji
        * sterownie gospodarką dostosowane do indywidualnych wymagań gracza
        * wyścig technologiczny - szczegółowe drzewa technologii
        * sprawne AI
        * multiplayer
        * wsparcie dla gracza w kontrolowaniu różnych aspektów gry (np.: konstrukcja, produkcja, dyplomacja, zaopatrzenie)
        * możliwość edycji wielu parametrów gry (min. wydarzeń, OoB, plików AI) przy pomocy dołączonych narzędzi lub… edytora tekstowego

    Rozgrywka toczyć się będzie w czasie rzeczywistym na obszarze całego świata podzielonego na heksy, który będzie wyglądał mniej więcej tak:





    Oczywiście oprócz żetonów na mapie pojawić się będą mogły także trójwymiarowe sprite'y. Oto jeden z nich:




    Nie mniej urokliwa jest 'Piękna Helena':




    "Tarnowska fabryka czołgów" w natarciu ;)





    Więcej informacji o projekcie pod adresem http://www.bitterglory.com/ i na forum http://www.wastelands-interactive.com

    Jeśli jesteś zainteresowany/a napisz na wspolpraca[at]bitterglory.com

    Paker111, pełnomocnik d/s PR zespółu Wastelands Interactive.
    _________________
    Paker111, pełnomocnik d/s PR zespółu Wastelands Interactive.
    d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group. Then, after many years modified again, this time by Piotrek © 2014
Strona wygenerowana w 20,5ms. Zapytań do SQL: 19